25.02.2022

У лютым 2022 г. на базе сучаснай многафункцыянальнай пляцоўцы «Лічбавая дзелавая прастора» (г. Масква) адбылася Міжнародная адукацыйная канферэнцыя Distant & Digital, найбуйнейшая ў сферы інтэлектуальнай уласнасці і LegalTech. На сесіі «Эканоміка прававой эмпатыі: як прадаць дызайн (не)юрыстам» эксперты юрыдычнай, камунікацыйнай і дызайн-сфер абмеркавалі, як можна выпрацаваць зразумелую мову для карыстальніка і зрабіць, каб шматстаронкавыя дакументы «пасябравалі» з візуальнымі элементамі.

У ліку праектаў, якія былі прадстаўлены, – сэрвіс юрыдычнай падтрымкі для фонду «Падары жыццё», зразумелы і структураваны NDA у тэкставай форме і ў комікс-рашэнні. Было адзначана, што выкарыстанне інструментаў Legal Design у праектах дазволіць скараціць часовыя выдаткі юрыстаў, палегчыць успрыманне складанай інфармацыі непадрыхтаванымі карыстальнікамі, а таксама палепшыць камунікацыю за кошт павышэння даступнасці інфармацыі.

На думку дызайнера LegalPics Марыі Меркушовай, галоўная мэта дызайну – хутка данесці сэнс кожнага пункта дагавора, напрыклад, з дапамогай абразкоў або маленькіх ілюстрацый. Калі чалавек бачыць вялікія масівы неструктураванага тэксту, павышаецца ўзровень трывожнасці і раздражняльнасці, таму дакумент павінен быць прыемным, зразумелым і ненадакучлівым.

Па матэрыялах ТАСС.


Фота: dd.ipquorum.ru
Вверх