Адмiністрацыйныя працэдуры
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян (глава 19)
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (глава 22)
Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур
Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 27 снежня 2006 г. № 2 "О дебюрократизации государственного аппарата и повышении качества обеспечения жизнедеятельности населения"
Закон Рэспублікі Беларусь 28 кастрычніка 2008 г. № 433-з "Об основах административных процедур"
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 26 красавіка 2010 г. № 200 "Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан"
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 17 лютага 2012 г. № 156 "Об утверждении единого перечня административных процедур, осуществляемых государственными органами и иными организациями в отношении юридических лиц и индивидуальных предпринимателей, внесении дополнения в постановление Совета Министров Республики Беларусь от 14 февраля 2009 г. № 193 и признании утратившими силу некоторых постановлений Совета Министров Республики Беларусь"
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14 лiпеня 2017 г. № 529 "Об административных процедурах, подлежащих осуществлению в электронной форме"
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь
Расклад прыёму заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур
г. Мінск, вул. Казлова, 20, кабінет № 119
Панядзелак - чацвер | 9:00 – 18:00, абед 13:00 – 14:00 |
Пятніца | 8:30 – 17:00, абед 13:00 – 13:30 |
Субота, нядзеля | Выхадны |
Прыём дакументаў ажыццяўляюць:
Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ
Сотнiкава Ларыса Уладзiмiраўна, тел. +375 (17) 272 98 43
Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ
Мароз Алена Уладзіміраўна, тел. +375 (17) 272 98 43
Аб пераносе працоўных дзён у 2023 годзе
У адпаведнасці з пунктам 1 пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 1 лістапада 2022 г. № 739 "Аб пераносе працоўных дзён ў 2023 годзе» пераносяцца працоўныя дні:
з панядзелка 24 красавіка на суботу, 29 красавіка рэжым працоўнага часу: пачатак працы – 9.00 абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00 заканчэнне працы – 17.00 |
прыём дакументаў: 9.00 — 13.00 14.00 — 16.00 |
з панядзелка 8 мая на суботу, 13 мая рэжым працоўнага часу: пачатак працы – 9.00 абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00 заканчэнне працы – 17.00 |
прыём дакументаў: 9.00 — 13.00 14.00 — 16.00 |
з панядзелка 6 лістапада на суботу, 11 лістапада рэжым працоўнага часу: пачатак працы – 9.00 абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00 заканчэнне працы – 17.00 |
прыём дакументаў: 9.00 — 13.00 14.00 — 16.00 |
У адпаведнасці з часткай 1 артыкула 116 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь рэжым працоўнага часу
6 студзеня наступны:
рэжым працоўнага часу: пачатак працы – 8.30 абедзенны перапынак – 13.00 – 13.30 заканчэнне працы – 16.00 |
прыём дакументаў: 8.30 — 13.00 13.30 — 15.00 |
рэжым працоўнага часу: пачатак працы – 8.30 абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00 заканчэнне працы – 17.00 |
прыём дакументаў: 8.30 — 13.00 13.30 — 16.00 |
Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, 220034, вул. Казлова, 20, каб. 119
Телефон: +375 (17) 272 98 43
Факс: +375 (17) 272 97 51
E-mail: ncip@ncip.by
Адказны за прыём заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у Нацыянальным цэнтры інтэлектуальнай уласнасці – начальнік аддзела кантролю і справаводства Бераснева І. С.(тел. +375 (17) 272 97 01 каб. 123).