Кансультацыi: +375 (17) 272 52 99
Прыём заявак: +375 (17) 272 98 79
Камерцыйнае выкарыстанне ІС: +375 (17) 294 43 18

Вышэйстаячы орган

 

Адмiністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян (глава 19)

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (глава 22)

Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 27 снежня 2006 г. № 2 "О дебюрократизации государственного аппарата и повышении качества обеспечения жизнедеятельности населения"

Закон Рэспублікі Беларусь 28 кастрычніка 2008 г. № 433-з "Об основах административных процедур"

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 26 красавіка 2010 г. № 200 "Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 17 лютага 2012 г. № 156 "Об утверждении единого перечня административных процедур, осуществляемых государственными органами и иными организациями в отношении юридических лиц и индивидуальных предпринимателей, внесении дополнения в постановление Совета Министров Республики Беларусь от 14 февраля 2009 г. № 193 и признании утратившими силу некоторых постановлений Совета Министров Республики Беларусь"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14 лiпеня 2017 г. № 529 "Об административных процедурах, подлежащих осуществлению в электронной форме"


Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь


Расклад прыёму заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур

г. Мінск, вул. Казлова, 20, кабінет № 119

 

31 снежня 2019 г. прыём дакументаў будзе ажыццяўляцца да 16-00.


Панядзелак - чацвер 9:00 – 17:30, абед 13:00 – 13:45
Пятніца 9:00 – 16:00, абед 13:00 – 13:45
Субота, нядзеля Выхадны


Прыём дакументаў ажыццяўляюць:

Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ

Сотнiкава Ларыса Уладзiмiраўна, тел. +375 (17) 272 98 79

Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ

Мароз Алена Уладзіміраўна, тел. +375 (17) 272 98 79

 

аб пераносе працоўных дзён у 2020 годзегоду

У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 17 снежня 2019 г. № 464 "Аб змяненні Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь» 1 і 2 студзеня 2020 года абвешчаныя святочнымі непрацоўнымі днямі.

У адпаведнасці з пунктам 1 пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 9 кастрычніка 2019 г. № 688 «Аб пераносе працоўных дзён у 2020 годзе» пераносяцца працоўныя дні:

з панядзелка 6 студзеня на суботу 11 студзеня

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 13.45

заканчэнне працы – 17.00

 

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

13.45 — 16.30

з панядзелка 27 красавіка на суботу 4 красавіка 

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 13.45

заканчэнне працы – 17.00

 

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

13.45 — 16.30

 

У адпаведнасці з часткай 1 артыкула 116 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь рэжым працоўнага часу 30 красавіка, 2 ліпеня, 24 снежня, 31 снежня 2020 г. наступны:

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 13.45

заканчэнне працы – 17.00

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

13.45 — 16.30


8 мая і 6 снежня 2020 г.

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 13.45

заканчэнне працы – 15.45

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

13.45 — 15.00

Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, 220034, вул. Казлова, 20, каб. 119

Телефон: +375 (17) 272 98 43

Факс: +375 (17) 272 98 34

E-mail: ncip@ncip.by

Адказны за прыём заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у Нацыянальным цэнтры інтэлектуальнай уласнасці – начальнік аддзела кантролю і справаводства Бераснева І. С.(тел. +375 (17) 272 97 01 каб. 123).

Вверх