Адно акно: +375 (17) 272 98 43
Кансультацыі па аб’ектам ПУ: +375 (17) 272 97 14

Вышэйстаячы орган

 

Адмiністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян (глава 19)

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (глава 22)

Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 27 снежня 2006 г. № 2 "О дебюрократизации государственного аппарата и повышении качества обеспечения жизнедеятельности населения"

Закон Рэспублікі Беларусь 28 кастрычніка 2008 г. № 433-з "Об основах административных процедур"

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 26 красавіка 2010 г. № 200 "Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 17 лютага 2012 г. № 156 "Об утверждении единого перечня административных процедур, осуществляемых государственными органами и иными организациями в отношении юридических лиц и индивидуальных предпринимателей, внесении дополнения в постановление Совета Министров Республики Беларусь от 14 февраля 2009 г. № 193 и признании утратившими силу некоторых постановлений Совета Министров Республики Беларусь"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14 лiпеня 2017 г. № 529 "Об административных процедурах, подлежащих осуществлению в электронной форме"


Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь


Расклад прыёму заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур

г. Мінск, вул. Казлова, 20, кабінет № 119

Панядзелак - чацвер 9:00 – 18:00, абед 13:00 – 14:00
Пятніца 8:30 – 17:00, абед 13:00 – 13:30
Субота, нядзеля Выхадны


Прыём дакументаў ажыццяўляюць:

Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ

Сотнiкава Ларыса Уладзiмiраўна, тел. +375 (17) 272 98 43

Вядучы спецыяліст аддзела кантролю і справаводства НЦIУ

Мароз Алена Уладзіміраўна, тел. +375 (17) 272 98 43

 

Аб пераносе працоўных дзён у 2023 годзе

У адпаведнасці з пунктам 1 пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 1 лістапада 2022 г. № 739 "Аб пераносе працоўных дзён ў 2023 годзе» пераносяцца працоўныя дні:

з панядзелка 24 красавіка на суботу, 29 красавіка

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00

заканчэнне працы – 17.00

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

14.00 — 16.00


з панядзелка 8 мая на суботу, 13 мая                      

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00

заканчэнне працы – 17.00

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

14.00 — 16.00



з панядзелка 6 лістапада на суботу, 11 лістапада

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 9.00

абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00

заканчэнне працы – 17.00

прыём дакументаў:

9.00 — 13.00

14.00 — 16.00



У адпаведнасці з часткай 1 артыкула 116 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь рэжым працоўнага часу

6 студзеня наступны:

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 8.30

абедзенны перапынак – 13.00 – 13.30

заканчэнне працы – 16.00

прыём дакументаў:

8.30 — 13.00

13.30 — 15.00



 7 сакавіка наступны:

рэжым працоўнага часу:

пачатак працы – 8.30

абедзенны перапынак – 13.00 – 14.00

заканчэнне працы – 17.00

прыём дакументаў:

8.30 — 13.00

13.30 — 16.00


 
Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, 220034, вул. Казлова, 20, каб. 119

Телефон: +375 (17) 272 98 43

Факс: +375 (17) 272 97 51

E-mail: ncip@ncip.by

Адказны за прыём заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у Нацыянальным цэнтры інтэлектуальнай уласнасці – начальнік аддзела кантролю і справаводства Бераснева І. С.(тел. +375 (17) 272 97 01 каб. 123).

Вверх