Адно акно: +375 (17) 272 98 43
Кансультацыі па аб’ектам ПУ: +375 (17) 272 97 14

Патрабаванні да формы і ўмовы размяшчэння камерцыйных прапаноў

Камерцыйная прапанова павінна ставіцца да аднаго патэнту (пасведчанні) на вынаходства, прамысловы ўзор, карысную мадэль, гатунак расліны, таварны знак, тапалогію інтэгральнай мікрасхемы, які належыць нацыянальнаму суб'екту Рэспублікі Беларусь і дзейнічае на тэрыторыі Беларусі, іншай замежнай краіны альбо рэгіёна.

Камерцыйная прапанова па патэнту Рэспублікі Беларусь павінна ўтрымліваць:

  • нумар патэнта Рэспублікі Беларусь на вынаходства, прамысловы ўзор, карысную мадэль, гатунак расліны, таварны знак, тапалогію інтэгральнай мікрасхемы;
  • сутнасць прапановы па камерцыялізацыі вынаходства, прамысловага ўзору, карыснай мадэлі, гатункі расліны, таварнага знака, тапалогіі інтэгральнай мікрасхемы;
  • кантактную інфармацыю для сувязі з праваўладальнікам.

Камерцыйная прапанова па еўразійскаму патэнту павінна ўтрымліваць:

  • нумар еўразійскага патэнта і назва краіны (краін), у якіх дзейнічае дадзенае вынаходства;
  • сутнасць прапановы па камерцыялізацыі вынаходства;
  • кантактную інфармацыю для сувязі з праваўладальнікам.

Камерцыйная прапанова па патэнту замежнай краіны павінна ўтрымліваць:

  • нумар патэнта і найменне замежнай краіны, у якой дзейнічае дадзенае вынаходства;
  • нумар патэнта Рэспублікі Беларусь на дадзенае вынаходства (пры наяўнасці);
  • сутнасць прапановы па камерцыялізацыі вынаходства;
  • кантактную інфармацыю для сувязі з праваўладальнікам.

Камерцыйная прапанова прадстаўляецца ў Нацыянальны цэнтр інтэлектуальнай уласнасці (знарок або па пошце) у друкаваным выглядзе (арыгінал) і электронным выглядзе ў фармаце pdf. Электронны варыянт камерцыйай прапановы можна прадставіць на электронным носьбіце або накіраваць на электронны адрас bourse@ncip.by

На апошняй старонцы камерцыйнай прапановы ставіцца подпіс патентообладателя(ёй) або яго (іх) прадстаўніка(ёй). Ад імя юрыдычнай асобы камерцыйная прапанова падпісваецца яго кіраўніком або іншым упаўнаважаным належным чынам асобай.

Камерцыйная прапанова друкуецца з выкарыстаннем кампутара і прынтэра на адным баку ліста белай паперы фармату А4 (210 х 297 мм).

Набор тэксту камерцыйнай прапановы ажыццяўляецца з выкарыстаннем тэкставага рэдактара Word. Пры гэтым рэкамендуецца выкарыстоўваць шрыфты тыпу Times New Roman памерам 14 пунктаў, міжрадковы інтэрвал 18 пунктаў або адзінарны. Устанаўліваюцца наступныя памеры палёў: верхняга і ніжняга - 20 мм, левага - 30 мм, правага - 10 мм.

Шрыфт друку павінен быць прамым, светлага напісання, выразным, чорнага колеру, аднолькавым па ўсім аб'ёме тэксту камерцыйнай прапановы. Дазваляецца выкарыстоўваць камп'ютарныя магчымасці акцэнтавання ўвагі на важных момантах камерцыйнай прапановы, ужываючы рознае напісанне шрыфта: курсіўнае, паўтлустае, курсіўнае паўтлустае, вылучэнне з дапамогай рамак, разрадкі, падкрэслівання і іншае.

Аб'ём камерцыйнай прапановы павінен складаць 1-2 старонкі.

Камерцыйная прапанова размяшчаецца ў раздзеле «Біржа інтэлектуальнай уласнасці»
на тэрмін дзеяння патэнта, калі ў камерцыйным сказе не пазначаны іншы тэрмін.

За дадатковай інфармацыяй звяртацца па тэлефоне +375 (17) 272 93 27 (Урбан Юлія Андрэеўна).

Вверх